Backen

Helgen har bara rusat iväg. Nu är det söndag igen.
I fredags var jag hem till elin på rajtantajtan. Det var riktigt sköj faktist! Vi dansade och tjoade till ronny & ragge! Haha!
Tjejerna fortsatte på bonden men jag struntade i det och åkte hem eftersom jag skulle upp i tid på lördagen, för då var det backen som gällde! Och jag säger då det..fy tusan vad kul det är att åka bräda!!!! :)
Att jag inte kommer iväg oftare! Men jag ska ta mig dit igen SNART!
Efter backen var det bara att svida om och dra till IP på stahls födelsedags partaj! Bowlade och jag är nog rätt så upp och ner på det :P Ena stunden går det skit bra och andra stunden går det inte alls. Men kul är det när man väl gör det!
Efter en hel dag i backen så var man ändå rätt trött och likaså jonas efter en heldag i skogen. Så vi gav upp vid 10- halv 11. Köpte med oss en pizza hem och sen somnade vi! Känner oss lite mer utvilad idag och ska försöka få ihop garderoben till sovrummet :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0