En dålig dag..

Igår hade jag en riktigt dålig dag. Kände direkt när man vaknade att "FY vilken dag".
Man skulle hellst bara vilja ligga kvar i sängen. Jag är så himla trött på detta kalla väder. Man fryser konstant hela tiden. Och jag är jätte trött i huvudet! Trött på alla papper och trött på allt som ska fixas. Skulle bara vilja ta med mig min jonas å åka utomlands! Men så blir det inte på väldigt länge, tyvärr. Men det hade varit underbart.

Idag är en ny dag, känner mig fortfarande nere men det blir nog bra. Idag kommer marie från söderlunds till mig på salongen. Hon ska hjälpa mig och färgsätta salongen! Kul att se vad hon har för ideér!
Ikväll blir det simning i alfta. Min älskling jobbar kväll, jag HATAR det! Skulle göra vad som hellst för att han fick jobba 7-16. Men men, man får inte alltid som man vill.

Dags att ta sig i kragen och försöka bli pigg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0