Happy face

Sitter här och lyssnar på Josh Groban - You are loved! Helt makalöst bra låt och text.
Strålande sol är det också och livet känns bara för bra! Jag älskar VÅREN! Det är den absolut bästa tiden på hela året. Det är då man är full av längtan, det sprudlari hela kroppen och man har massor att se fram i mot!
Man kan vara ute och gå och känna solen bränna i ansiktet och det kommer för en hur härligt livet är. Stanna upp du med, känn den här lyckan!

Nu har vi hittat laddaren till kameran, så jag tänkte knäppa lite bilder på huset och salongen så fort jag hinner.
Vi har ju tapetserat i "matrummet" också nu så det blir väl en bild på det också.
Men först ska jag till salongen och jobba! Det knallar på riktigt bra med salongen! Så himla kul! Vilken chans jag fått, det trodde jag aldrig! Hoppas det håller i sig :) Jag har till och med satt upp semester! Och den ser jag verkligen fram i mot...
Nu till helgen åker vi till Västerås, nu är det verkligen bestämt och inget kan hindra oss! Längtar!

"Don´t give up, you are loved!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0