3D

Igår var jag och älsklingen och såg Avatar i 3D! Häftigt måste jag säga :) Och dom där fula glasögonen man har på sig glömde man ju bort efter en stund. Tyckte dom hade snyggat till bion riktigt bra! Roligt när det händer saker här i lilla Edsbyn.
Hade ställt min telefon på väckning kl 9 idag. Klockan ringde och jag snozade hur länge som hellst. Väckte jonas som var väldigt trött. Sen tittar han på sin mobil och då är klockan bara 5! Troligen ändrades min klocka igår när jag tog ur batteriet. Haha. Så jag försökte bli pigg kl 5 på morgonen. Inte konstigt det inte gick så bra. Som tur var så somnade jag om till ca halv 8 ialf. Har legat i soffan och tittat på nyhetsmorgon. Ska dra upp Jonas ur sängen nu och äta frukost. Packa handdukar utifall lillskruttan spyr på vägen hem. Koppel och kamera för att kunna knäppa Donnas syskon en sista gång :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0