Jag är i mål!

Den här arbetsveckan har känts som en evighet! Trodde aldrig att det skulle bli söndag. Men imorgon är det söndag :) Då hämtar jag min lilla Donna! Hon har charmat mig totalt. Skulle jag inte få Donna skulle jag inte vilja ha någon vovve alls.
Igår fick jag en tidig födelsedagspresent av Josse, Percy & Siv. En cavalierbok, jätte bra bok. Lättläst och innehöll mycket intressanta saker.
Igår blev Donna vaccinerad för första gången och hon skrek mest av alla valpar. Lilla hjärtat mitt!
Ser fram i mot morgondagen och livet framöver överhuvudtaget. För nog blir det lite annorlunda allt :)

Nu måste jag laga något att äta, min mage skriker efter mat! Sen ska nog jag och älsklingen på bio. Avatar i 3D!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0