Hämtat hem sessan

Igår hämtade jag min lilla prinsessa! Hon sov hela vägen hem. Blev förvånad hur bra det gick med katterna. Dom var mest nyfiken! Ville fram och kolla vad tusan det är som tussar runt här.
Än så länge har vi klarat av alla kissningar utomhus och hon har bajsat två gånger. Dock har dom blivit hälften inne hälften ute ;) hehe.
Hon har sovit hela natten min duktiga tjej! Nu har hon nyss ätit mat och lekt så nu somnade hon i mitt knä.
Tycker hon verkar väldigt självsäker och frammåt med tanke på att hon flyttat från mamma och syskon.
Det här är nog det roligaste jag gjort i mitt liv hittills :) Söööt som 100 kg socker är hon! Dunder underbara Donna! <3

Hon gillar sin bädd :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tror jag tar och lånar hem henne ;) sjukt söt liten tös!

2011-01-17 @ 16:03:50
URL: http://josefinkring.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0