A-kassa

Jao, sitter här och väntar på att nån gubbe ska ringa upp mig angående a kassa. Tänkte att jag skulle gå med där men man får ju ringa runt till halva sverige för att komma rätt. Och sen när man blir kopplad rätt så är gubben inte där!
Så får hoppas han ringer upp snart då så jag får nått klartecken i det hela.

Igår var jag och jonas upp till jonas mormor och morfar, jag klippte dom och sen bytte vi huv på volvon till den rätta.
Sen tog vi fram hojarna och var ute på en cykeltur. Mysigt. Var ju så fint väder igår. Idag är det sämre. Ingen sol vill titta fram.
Nu är parkeringen bokad på arlanda..jag börjar verkligen få fjärilar i magen för resan. Inte alls långt kvar nu, hua :)
Idag vet jag inte alls vad jag ska hitta på. Vänta på att den där gubben ringer då och sen måste jag nog på ica för å köpa toapapper. Jepp jepp.

Kommentarer
Postat av: Paula

Hejhej. Vilken rolig blogg du har Anna, du skriver väldigt bra ;)

2009-04-11 @ 16:35:16
URL: http://pallankofrallan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0