Fullt ös medvetslös!

Igår jobbade jag från 3 till halv 8. Och det är så himla typiskt att man aldrig ska kunna tajma med bussarna. Fick vänta en timme i alfta på bussen och vad gör man i alfta klockan halv 8?
Jag köpte en tidning som jag tänkte att jag kunde sitta vid busshållplatsen och läsa men det blev så kallt. Satte igång och traskade...tänkte att jag går så långt jag hinner tills bussen hinner ikapp. Hann komma till storsveden sen kom bussen. Var hemma till 9, skapligt less man var.
Upp imorse för att ta bussen till jobbet. Pappa kom och åkte förbi så då fick man skjuts ist. Skönt att åka bil och så tjänade man in 24 kr :P
Jobbaade till 5, tog bussen hem och hoppade av hos mamma och pappa. Fikade lite och sedan direkt in till brorsan för att klippa anne-maries lugg. Efter det hem för att klippa erik och dra av steken med maskin. Nu har jag ialf hunnit få i mig lite mat :)
Imorgon är det spruta som gäller klockan halv 10. Direkt efter det till jobbet. Jobba till klockan 5 och sen hem för att sätta löshår på carro.
Upp tidigt på lördag för att jobba! Söndag kalas hos Tea! Hej å hå, vad det går!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0