Jobb

Idag har jag jobbat från 10-17. Det är verkligen helt underbart att det fortfarande är ljust när man åker hem från jobbet :) Dagarna blir så mycket längre och man orkar mycket mer. Åkte hem till mamma och pappa när jag slutade. Jag och pappa käkade körv och makaroner. Har donat lite här hemma ikväll. Planterat om mårbacka pelargonerna så dom fick större krukor.
Tänk att det redan är mitten på april. Snart är det ju sommar hörrni! Klickade hem en röd/vit sjal och ett brunt läderskärp igår. Systeryster beställde ett par skor, kanon snygga.

Neej jag kom precis på att jag måste åka buss till jobbet imorgon. Älsklingen kliver ju på jouren imorgon bitti. Sjukt vad bortskämd man blir när man har körkort :P Bussen är verkligen en pina nu! Det går väl an till jobbet men hem är det värst. Då vill man ju bara heeem och att vänta på bussen då är ingen höjdare. Men men, inte min bil så då har man inte så mycket att säga till om ;) Jag får låna bilen så mycket annars så det så...han är allt bra bra min karl!

Bjuder på lite bilder idag som älsklingen fotade i styggbo under påskhelgen! Super fina.



  

  


Kommentarer
Postat av: Sara

Riktigt snygga grejer du beställd från ellos :)

2009-04-15 @ 23:13:48
URL: http://saraanner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0