kökssaxen

Söndag...igen. Veckorna bara springer iväg. Igår var det ju hur underbart väder som hellst. Jobbade först från 9 till13.
Pappa kom och hämtade mig och jag passade på att klippa han på salongen, skönt att ha det gjort.
Kom hem till min älskling, vi åkte och köpte korv med bröd. Jag började på med städningen och jonas åkte och tvättade bilen som var full i kattspår. Såå skönt att ha en nystädat lägenhet och en ren bil :)
Efter det satt vi på hubbes ett tag och sen hem och duscha för att sedan joina gänget hos patrik och Ninna. Blev nån cider och sen bonden. Haha, klippte Jerry med kökssaxen hemma hos patrik och ninna! Blev ju bättre än innan ialf för då hade han klippt sig själv. Somnade gott i älsklingens famn.

Nu sitter jag här och jonas är hos Sven och tittar F1. Ska till Tea på kalas klockan 1.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0