Påsken

Påsken är ju faktist lite halv tör har jag och Malin kommit fram till..haha! Man känner ju att man måste göra något men de finns tusan inte ett skit å göra :P
I fredags åkte vi till Styggbo. Tog med Legolas som inte alls ville åka bil..han typ hyperventilerade, såg sketa kul ut :P men stackarn ju! Sov kvar där och på lördagen myste vi i solen, åkte lite fyrhjuling. Jag och jonas åkte även ner på byn en sväng för att se om Gizmo ville in. Han har nämligen varit ute på galej. Varit borta i två dygn typ. Men idag kom han hem igen. Lördagen kände vi samma sak, ville verkligen hitta på nått men vad? Velade om vi skulle bli kvar i styggbo en natt till eller om vi skulle åka hem. Slutade med att vi blev kvar, såg en film och pappa å jonas drack raggargroggar. Sprit & Cola tror jag närmare bestämt att det var :P
Åkte hem idag och nu sitter jag här och väntar på att Claes & Carro ska komma. Vi ska äta pommisar och fläskfilè och glass med hallon till efterrätt! Myspys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0