Restskatt, usch!

Cykeln var redan såld. Så på måndag ska jag och jonas åka till knåda sport och titta på cykel ist. Ska kika vad en sprillans kostar. Så vi får se vad det blir.
Snart ska jag iväg och jobba några timmar. Från 3 till 7 ungefär. Ikväll händer inte så mycket mer. Blir väl att ligga i soffan och kika tv. Synd jag missar unga mödrar. Men sjukhuset borde jag ju ialf hinna med.
Fick deklarationen idag också. Rest på 300 kr. Typiskt. Men så äre, bara att betala och se glad ut!

Nu är det bara 4 veckor kvar till Egypten. Äre inte sjukt vad tiden går fort? Det har redan gått en månad sen vi vaccinerade oss och på fredag får vi den sista sprutan.


Kommentarer
Postat av: Evelina

Var glad att du inte fick 4900 i restskatt du! Haha, där fick man för att man var till Valbo/Gävle idag! Fyfan vad surt..

2009-04-01 @ 21:15:16
URL: http://evelinaladanges.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0