14 dagar...

Dags för en uppdatering. Har varit dålig på att blogga nu dom senaste dagarna, är så inne i mitt så jag har liksom inte hunnit med. Idag är det precis 14 dagar tills vi åker till Hurghada. Spännande må jag säga.
Man sitter hela tiden och funderar på om man fixat allt.
Pappa ska ialf ta hand om katterna och jag hoppas på att han kan vattna blommorna nån dag också.
Kattmat köpte vi igår så det ska räcka.
Pengar har vi ordnat med.
Parkering på arlanda fixad.
Solskydd funderade jag på om vi skulle åka till apoteket å fixa när jonas slutar. Jag jobbar ju så många dagar nu å då blir det svårt att hinna. Så det får vi fixa idag.
Kamerorna måste vi komma ihåg att ladda nån dag innan vi åker.
Det blir att vi köper en resväska. Tänkte först om vi skulle låna av nån men det är väl inte sista gången vi reser. En resväska är ju bra att ha. Så vi köper en på lördag. Tänkte åka ner till Bollnäs då.

Vad är det jag ser? Tittar solen fram!? Härligt! Såg lite mörkt ut när jag vaknade men nuså börjar det likna nått :)
Imorgon blir det jobb, likaså torsdag fredag och nån timme på lördagen.
Jobb även måndag, tisdag, onsdag, torsdag. Röd dag på fredagen. Jobb Måndag veckan därpå och sen natten till tisdag brassar vi mot arlanda :) Jag är alldeles nipprig, jag och älsklingen kommer få det såå härligt :)

Igår var jag och mamma på byn. Jag köpte ett par härliga byxor på Linneas. Ett par tunnare i mörkare jeansfärg. Med resår upptill liksom. Super härliga och ett par typiska anna byxor. Kostade bara 200.
Sen käkade vi lite lunch på pingst kyrkan.
Vi kom på vad pappa ska få i present också, är väl bäst att jag inte skriver vad för man vet aldrig vad pappa får nys om :P Han hittar säkert till min blogg, förvånar mig inte. Han fyller ialf år på söndag.
Jonas mamma fyller år på torsdag hon med så då ska vi väl dit å gratta henne :)

Nu ska jag äta frulle!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh vad härligt med Egypten! Där var jag för ett år sedan. Så himla varmt, och glöm inte att snorkla Anna!

2009-04-21 @ 17:28:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0