Rubrik?

Hej hopp!
Rättelse från gårdagens inlägg: Jag kunde visst ta bilen till jobbet idag för det är ju imorgon Fredag som älsklingen hoppar på jouren :P Surrig man är!
Jobbade till 17 och brassade hem till byn för att inhandla lite mat till vårat tomma kylskåp.
Tog en låååång varm dusch för en stund sen och de är banne mig bland det skönaste som finns. En heet dusch när man är riktigt frössen.
Försöker prata med sara i telefonen nu men hon sitter på tåget och det är lite dålig mottagning så det går ju sådär :P Men vi ses ialf på lördag så då får vi prata av oss en massa :) Är så impad av den kvinnan. Först pluggar hon asset av sig och nu jobbar hon som en idiot. Åker till från gävle till uppsala varje dag för att jobba och kommer hem sent på kvällarna. Starkt :)
En trogen vän som har sin plats i hjärtat. Ingenting har ändrats sen vi var små. Det är en vän jag är helt säker på att jag kommer få behålla livet ut ;)

Så vad gör man gott folk? Knaprar morot och väntar på att älsklingen ska sluta jobba :) Jajjemän!








Kommentarer
Postat av: Sara

hihi vad söt du är :) jag är så glad att jag har dig! Vänner för alltid! Puss!

2009-04-16 @ 21:12:10
URL: http://saraanner.blogg.se/
Postat av: Anonym

Dax för en uppdatering ;)

2009-04-19 @ 20:25:02
URL: http://saraanner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0