Trött

Jag är såå trött. Gäspar och har mig hela tiden. Ska bli sjukt skönt att sova ikväll.
Jonas har åkt på huberts och jag sitter bara här. Ska nog gå ner å göra mig lite välling och nån smörgås. Frukostvälling är mumma :) haha.

Guud vilken utväxt jag har nu. Men har bestämt mig för att inte färga håret förrän vi kommer hem från Egypten. Jag ska låta solen bleka ur det så mycket som möjligt och sen blir det nått helt nytt när jag kommer hem :) Lite sådär kopparblond är min tanke.
Jag har drömt så mycket knasigt om vår resa nu. Haha.
Nu senast drömde jag att vi var tvungen att nödlanda på åkern utanför mamma och pappa. För ett tag sen drömde jag att svetten bara sprutade och att det var så varmt att jag höll på dö.
Har även drömt att vi klev på planet uppe vid Elektra och att långgatan var start/landnings bana. Jag skrek till piloten att jag glömt min bikini och då tog han fram en lånelåda! Haha, helt sjukt hur man kan få till det i drömmar.

Över till nått helt annat. Här om dagen höll jag på att försöka organisera garderoberna men det är stört omöjligt. Varken jag lr jonas får plats med våra kläder så vi måste köpa en byrå.
Har hittat den här från ikea som passar perfekt inne i vårat datarum. Genom att vi har snedtak så tror jag att den blir kanon.


Kommentarer
Postat av: Evelina

Hahaha vilka roliga drömmar, den om långgatan och lånelådan var ju riktigt bra!



Jaa visst är linnet fint :) Finns i beige som jag hade, cremevitt och rosa, alla med blommor på såklart! 160 kronor bara! Nått att ha i Egypten det du! :)

2009-04-23 @ 21:44:20
URL: http://evelinaladanges.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Du.. du ska inte säga nått om dina drömmar, min är värre! Du har väl aldrig drömt att du klättrade på en skyskrapa med hjälp av kritor någon gång tex.? xP

2009-04-24 @ 13:24:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0