Musik

Har precis beställt tre skivor till salongen.
Sarah Brightman, Enigma & Era! De är vad jag vill ha. Känsla, lugn och harmoni! Man ryser liksom :)

Angående stereon jag skulle köpa igår så blev det ingen. När vi gick ut till bilen så står det ju en i garaget! Den blir ju hur bra som hellst. Blev ju överlycklig. Allt man kan spara in på är bra :)
Så jag dammade av den och skulle prova den....funkade INTE!
Nehe tänkte jag...då är det väl bara att åka ner och köpa en då. Så vi brassade ner på elgiganten.
Hittade ingen som jag ville ha så jag struntade i det. Åkte hem och provade stereon hemma igen och då funkade den! Den var antagligen bara kall eftersom den stått ute :) Det kan man väl kalla ödet!? Jag skulle liksom inte köpa nån! Mitt flyt fortsätter...när kommer bomben?


Kommentarer
Postat av: Caroline - Mamma till Tino <3

Man kanske ska kolla över dom 3 va de är för nå , har ju inte hört dom vad jag vet :P .

2009-12-28 @ 21:35:15
URL: http://tinosmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0