Badhuset

Sitter här och saknar min jonas. Han jobbar, slutar vid 12. Han är mitt allt :)
Skulle ju följa med Lova på simskolan idag men malin ringde när vi precis var på väg. Hennes tåg hade gått sönder så hon skulle inte hinna komma hem. Så det blev ingen simskola. Ist åkte jag, Lova, Jennifer, Edvin och Tea på badhuset i byn och tjoade. Det var sköj :)
Skjutsade sedan Lova till Alfta där malin kom och mötte upp mig. Åkte hem och hamnade i soffan.

Jag kräks på katterna nu. Ialf den minsta. Överskottsenergi så det finns inte. Vill ha vååår så de vill vara ute! Man blir ju galen. Imorgon är det Onsdag och jag ska nog ta en städdag. Pygla på lite här hemma. Meeen, man ska inte säga för mycket. Kan ju tänka och känna helt annat imorgon :P

Börjar längta otroligt mycket till Egypten nu. Har inte tänkt så mycket på det förrän nu. Jag har ju aldrig varit på nån sol och bad semester så det blir riktigt härligt. Veckorna går ju fort som sjutton så man ska nog kunna hålla ut dom här 9 veckorna som är kvar. Men den här tiden känns verkligen tragglande. Man liksom går å vankar i samma. Men nu är det ialf mars. Härligt! Hoppas den här månaden bara flyger iväg. Snart ska jag nog börja med solandet. Härligt att bli lite brun och känna sig lite fräschare. Sen Egypten och när man kommer hem därifrån är det sommar här hemma så då är det bara att fortsätta bygga på brännan :)

Nej nu får det räcka. Har skrivit av mig lite av mina tankar och funderingar så nu blir det sussa i sängen. Bjuder på ett foto i min nya korta frilla! Natti!


Kommentarer
Postat av: Jonas

Gud vilken snygg älskling jag har.

Du är allt man kan önska sig du.

Puss på re gumman.

2009-03-04 @ 00:33:00
Postat av: Ninna

vilken söt pojk du har :)

2009-03-04 @ 08:34:53
URL: http://ninnnna.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag vill oxå åka utomlands :p

2009-03-05 @ 10:21:40
Postat av: elisabeth

Måste testa om jag kan.Skit snygg!

2009-03-05 @ 18:30:32
Postat av: Evelina

Snygging där :) Tack för idag! Och jag antar att tavlan e från Ica, fick den av mamma : Är dödsnöjd med den så köp en du med vettja! Puss

2009-03-05 @ 19:19:43
URL: http://evelinaladanges.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0