Vaccination

Kom hem från hälsocentralen för en stund sen. Jag och jonas har fått spruta mot polio och hepatit A+B.
Ska tillbaka den 3 april och få en till mot hepatit A+B. Drygt! Men så är det. Man vill ju inte bli sjuk.
Idag är det precis 9 veckor kvar tills vi åker.
Men det blev en dyr vaccination. På vägen hem från hälsocentralen var det poliskontroll vid Söderlunds.
Nykterhetskontroll och körkortskontroll. Synd bara att Jonas inte hade bälte på sig! 1500 spänn åt skogen! :P
Själv lyckades jag precis få på mig bälte innan vi kom fram. En jävla tur för jag har då inte råd med nån böter!
Himla onödig utgift men så är det.

Senare på eftermiddagen ska jag skjutsa Lova till Bollnäs. Det är väl det som händer idag. Hejs.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0