Helg

Då var det fredag igen! Skönt! Idag får jag äntligen den nya tvättmaskinen. Tänk att man kan längta så efter att få tvätta ;) Det ska bli kul att prova den! Jag ska iväg och jobba klockan 12 så när jag kommer hem hoppas jag på att älsklingen har vart och hämtat den.
Har inget direkt planerat ikväll, blir väl till att försöka göra lite nytta här hemma. Det har liksom stannat av lite under veckan så man har fortfarande grejer lite här och där som skulle behöva en plats.
Imorgon är det ialf kalas på ladan för min lilla mormor som fyller 85 år! På förmiddagen ska jag ta bilen och hämta henne för hon ska få bli fin i håret också!

Igår var jag på knagga och inhandlade lampor till fönstrerna i köket! Precis sånna som vi velat ha :) Me like alfta!
Köpte dessutom en svart skärm till en annan lampa men när jag kom hem så sitter den ihop där man ska stoppa glödlampan liksom...lite svårt att förklara. Men den är liksom ihop målad och är omöjlig att ta isär. Så jag får nog ta och byta den idag. Hoppas på att det finns fler för jag gillade den verkligen.

Så är det med det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0