Projekt sovrum påbörjat

Idag har jag och älsklingen börjat rivit ut garderoberna i sovrummet. Ni trodde väl ändå inte att jag skulle kunna hålla mig till efter jul! haha! Har verkligen försökt men jag kom inte fram till nån bra anledning varför vi skulle vänta :P Så det är bara att köra.
Vi var på söderlunds och kikade på golv och tapeter. Kände oss för lite för vad vi skulle kunna tänka oss.
Hittade en tapet vi gillade men ska suga lite på den...
Det finns ju så grymt mycket fint!

Här kommer ialf bilder på hur sovrummet är nu. Så får ni se före och efter bilder liksom :)









Kommentarer
Postat av: Anonym

Förstog de att du inte skulle kunna hålla dig ;) , sovrummet är väl snart klart de ;)

2009-11-11 @ 22:12:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0