Ångest på hög nivå

Uuuh idag är det ångest!
Rebecka ringde igår (skyller allt på rebecka haha) och ville ha med mig å dricka vin!
Så nu sitter jag här och har ågren :) Varför är det alltid så? Varför får man ångest till tusen? Jag hatar ju bakfylla och allt som har med det att göra! Så idag har jag trotsat mig själv. Klev upp vid 9 och bestämde mig för att jag tänker inte förstöra den här dagen! Älskar ju söndagar...men inte sånna här gånger! Så jag tänker inte förstöra den här heller. Nog för att jag egentligen skulle behöva sova lite mer för det blev ju till och med efterfest igår. Har inte vart på en efterfest på jag vet inte hur länge. Var väl hemma vid 4....uuuuh mår illa bara jag skriver det!
Känner mig fortfarande lite halvflummig men det kan ju vara tröttheten också..haha!
Men det är ju ingen annan som hällt i mig vinet precis, finns inget att skylla på förutom mig själv!

Idag ska ialf jag och älsklingen åka till bollnäs för att hämta en diskmaskin som vi ska köpa!
Underbart! En egen diskmaskin till vårat egna hus! Tuuuur att man har världens bästa jonas som finns där i alla lägen...till och med när ågren kommer på besök :)
Nu ska jag flänga runt lite här hemma och laga mig en god frukost! Njuta av en underbar söndag (som kunde vart bättre haha).
Tror faktist det är därför jag får ångest. Ångest över att jag "sumpat" en dag av mitt liv. Och då syftar jag inte på själva kvällen för den är ju alltid super skoj men dagen efter...det är ju där det sitter!
Nu har jag ialf skrivit av mig lite i min terapi blogg! Haha. Ha en bra dag för det tänker jag, trots omständigheterna!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Haha därav kommentaren i min blogg förstår jag! Du skulle bara veeeta vad bra jag mår idag! Haha, nedå! Det kommer fler söndagar vännen, inget att ha ågren för! Peppar mig själv lite oxå nu, för själv klev jag upp nyss och klockan är 1. Det är oxå ångestframkallande, man vill ju hinna göra så mycket! Ha en fortsatt bra dag, puss! <3

2009-10-18 @ 13:02:46
URL: http://evelinaladanges.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0