Fridfullt i skogen

Började dagen med att följa med jonas och hans pappa till deras stuga för att dra upp båten. Så tyst och fridfullt! Att man inte är ute i skogen oftare. När vi kom på byn igen följde vi med hem till jonas pappa där vi blev bjuden på mat.
På eftermiddagen har jag fördrivit tiden hos mamma å pappa. Pappa bytte till vinterdäck på våran bil eftersom jonas jobbar och jag hemskt gärna ville ha bilen till jobbet imorgon. (törs inte köra med sommardäck så tidigt på morgonen nu)
Sen klippte jag pappsen och efter det bar jag iväg hemmåt för att dusha och kika lite på arga snickaren.
Nu ligger jag i sängen och surfar runt lite. Ska snart stänga ner och försöka sova.
Imorgon väntar jobb i alfta, ska bli kul att komma dit. Vi hittar alltid på nå tok där :)

Nu är det inte alls långt kvar tills det är dags att flytta. Huset känns helt perfekt för oss! Det kommer bli så bra! Trivs redan ;)

Idag har jag beställt lite material till naglar. Har ju några som står på kö så det blir kul! :)

Kommentarer
Postat av: Evelina

Jag! :)

2009-10-14 @ 23:43:01
URL: http://evelinaladanges.blogg.se/
Postat av: Sara

Jag me ;)

2009-10-15 @ 07:17:18
URL: http://saraanner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0