Hårmode

Igår var jag på visning till Borlänge och jag tänkte informera lite om vad som gäller nu inom hår.
Väldigt korta nackar, tajta nackar med mycket lugg, långa luggar. "Fortfarande" kan jag känna. Tycker det varit pager och korta nackar väldigt länge. Men det är väl mer dom här sneddade pagerna som varit kanske. Mycket korta nackar alltså och väldigt mycket assymetri..heter det så? Haha. När en sida är kortade än den andra ialf! :)

Inom färg så är det tydligen mycket detaljer. Alltså, mycket breda slingor och sånt som syns! Röda nyanser, ton i ton! Skit snyggt tycker jag! Sen mycket kaffe lattè färger tyckte jag att der var. Kände även att när man tittade runt omkring sig på alla frisörer som var där på visningen så är nog 80 % svart håriga.
Ska man ha en riktigt trendig baluppsättning nu så är det mycket våfflat hår och "rufsigt" hår. Fick även se läckra uppsättningar med garn som detaljer :) Låt fantasin flöda är väl en sammanfattning av hårmodet 09-10!






Kommentarer
Postat av: Ella

Imorgon ska vi skriva kontrakt på huset på Östergatan! :D

2009-10-20 @ 16:06:52
URL: http://ellinoranderssson.blogg.se/
Postat av: Evelina

Känns som att jag är heelt ute med andra ord.. haha :)

2009-10-23 @ 00:29:46
URL: http://evelinaladanges.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0