Sista kvällen

Nu ligger jag här, sista kvällen i lägenheten. Min underbara lägenhet! Känns lite sådär halvtragist. Men jag vet att det kommer bli så mycket bättre så de är väl inget att lipa för :)
Det är liksom dags att vända blad nu, gå från lägenhetsliv till villaliv. Dags att ta ett av dom stora stegen här i livet!
Ikväll var vi till huset med säljarna för att läsa av vattenmätaren tror jag det var. Var kul att se det tomt, ideérna poppar liksom upp på ett annat sätt då. Man ser andra möjligheter än när det står en massa saker där.
Vi fick även nycklarna, så nu är det verkligen vårat :) Imorgon är dagen med stort D!

Skickade ett sms till jonas tidigare och frågade om han var säker på att han låste huset. Tillbaka fick jag: "Ha Ha japp de är jag säker på. Frågan är vad nån skulle sno där inne nu :P"
Haha det är ju för tusan tomt! De va kul tyckte ja :P

Trodde att jag skulle ha svårt att somna ikväll men som de känns nu så blir det nog inga problem. Känner mig faktist väldigt trött. Är nog p.g.a att jag hade så svårt å sova igår kväll. Tänker för mycket just nu :)

Hejdå säger jag för ikväll från min älskade lägenhet på gårdtjärn!
Imorgon säger jag välkommen till lillgatan 3!





Kommentarer
Postat av: n'

Va kul :) Nu är jag nyfiken och vill hälsa på snart :)

2009-10-30 @ 07:32:54
URL: http://ninnnna.blogg.se/
Postat av: Sara

Hoppas ni har det bra i nya huset :)

2009-10-31 @ 12:08:20
URL: http://saraanner.blogg.se/
Postat av: Sara

Nu vill vi se bilder :)

2009-11-01 @ 18:34:50
URL: http://saraanner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0