Underbar helg

Har haft en helt underbar helg med min älskling. Vi har verkligen umgåtts och bara myst.
I fredags efter jobbet köpte vi hem pizza och kebab. Packade lite inför flytten och bara rådde om varandra.
I lördags var vi hem till Claes, Carro och lilla Tino. Han är så himla fin och vad liiiiten dom är! Tänk att det är den där söta saken som legat i carros mage och knuffat och buffat :) Fick hålla och gosa med det lilla underverket.
När vi kom hem somnade både jag och jonas i soffan. När vi vaknde lagade vi mat. Kött och pommes frittes med sallad och pepparsås, mums.
Sen klädde vi oss ordentligt och tog en promenad. Gick förbi vårat hus.
Sen hem och myste ner oss med en varsinn kopp te i soffan. Idag har vi varit till bollnäs. Köpte flyttlådor och kikade på diskmaskin på elgiganten. Vi måste skaffa oss en eftersom det inte finns någon i huset. Och när man en gång haft diskmaskin så är det väääldigt svårt att vara utan. LAT tror jag det kallas :P
Efter bollnäs var det mat hos jonas mamma och vi har nyss tittat på Vi hade ialf tur med vädret igen. Inte alls lika bra som första.

Haft en super mysig helg med världens bästa jonas. Han är mitt allt!

 


Kommentarer
Postat av: Sara

Låter som en toppen helg :)

2009-10-11 @ 21:01:33
URL: http://saraanner.blogg.se/
Postat av: Ninna

Ska du inte köpa min lådor då? :)

2009-10-11 @ 21:07:08
URL: http://ninnnna.blogg.se/
Postat av: Caroline - Mamma till Tino <3

Skruttungen :)

2009-10-11 @ 21:14:52
URL: http://misscaarooliine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0