Dop

Tänkte uppdatera lite vad som hänt och vad jag pysslat med. I lördags var vi på lilla Tinos dop! Var så fint så! Han var så duktig :) Tittade få fint på prästen. Tänkte väl: "vad tusan gör du" haha.
Efter dopet hängde jag på tjejerna från voxna på bonden! De va skoj :) Tack för en trevlig kväll.

Och nu är det en ny vecka och det är jobb som gäller.
Imorgon ska jag få massage efter jobbet. Det blir skönt.
Längtar såå till dom ska måla åt mig. Dom får ringa nu snart tycker ja..
Det här med och vänta är inte riktigt min grej.
Men sovrummet börjar bli färdigt ialf, det är jag så lycklig över :) Listerna är grundmålade och idag ska dom få sig en omgång med täckfärgen. Sen så, ska dom bara på plats och sen är det klart! Ska skruva garderob också men det går nog rätt fort bara vi sätter igång :) Ska bli mysigt att inreda det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0