God fortsättning..

..på det nya året!
Nytt år, nya möjligheter! Känns som att det kommer bli ett riktigt bra år. Full fart och mycket på gång, det gillar jag :) Hus med min älskade jonas och en egen salong! Det känns lite som en dröm.
Men det är klart...ett eget företag är ingen dans på rosor heller. Men det känns så drivande att det är min salong och mitt företag! Jag har en otrolig vilja till det här!

Igår började svärfar och jonas bygga min kassa disk. Den blir sjuukt bra! Precis som jag tänkt mig :) Det är så roligt när saker blir som man tänkt sig. Lr hur?
Idag ska dom bygga färdigt den. Om dom inte är allför bakis så dom inte kommer upp ur sängen ;)
Ska lägga in en bild när den är färdig!

Väntar fortfarande på att få sovrummet tapetserat. Blir antingen nu i helgen lr till veckan. Är faktist värt att vänta på att få det riktigt gjort. Har man lagt ner så mycket pengar och jobb på att totalrenovera det så känns det roligare att få en riktig tapetsering också. Snyggt runt uttag och i hörn och sånt. Men när det är gjort ska vi lägga golvet. Garderoben har kommit och ligger i kartonger på vardagsrums golvet. Så det är lagomt rörigt här. Men det är bra att alla grejer finns hemma när tapetseringen är klar! Då är det bara att köra på! Spännande att se slutresultat!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0