Kalas

Sådär ja, då var toaletten skinande ren! Härligt! Dessutom har jonas flyttat sängen till vårat nya sovrum :) Blir såå bra! Imorgon är det kalas för lilla mig :) Men först ska det jobbas utav bara den.
Eftersom att jag inte kommer kunna ha några kunder onsdag torsdag nästa vecka så har jag fått trycka in dom så gott det går den här veckan. Renoveringen av salongen börjar på måndag! Ska bli grymt kul att se förändringen!
Det kommer bli så ljust och härligt. Tack och adjö till inrökta och gula tak och väggar!

Idag har jag beställt min nya färg. Längtar till den kommer så jag får börja laborera med den! :) ¨
Har kommit på en stylingserie som jag är väldigt sugen på också! Riktigt härlig. Vi får se..
Har super ont i min tå. Lr sådär kliande ont..(?)
Tror faktist att jag fått in ett hårstrå där. Dom kan ju bli riktigt vassa, som stickor. Nu är det bara 30 min till min älskling kommer hem. Då ska vi krypa ner i den renbäddade sängen som står i vårat sprojlans nya sovrum!



Kommentarer
Postat av: elisabeth

Gud va mysigt fr låter, blir riktit avens......

synn att man är gammal kramis

2010-01-29 @ 18:54:03
Postat av: Angelina

grattis i efterskott! Du fyllde 22 år va? :)

2010-01-30 @ 18:35:40
URL: http://leath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0