måla måla

Sitter här i soffan i min ensamhet. Jonas drog på larm. Får väl se när han dyker upp..
Har jobbat idag och det gick bra! Jonas blev ÄNTLIGEN klippt! Han har varit så långhårig och det har inte funnits tid till att klippa honom tidigare. Men nu blev han så fiiin, min plutt :)
Har hunnit målat listerna och byrån till salongen. Byrån kommer nog bli riktigt söt med knopparna från fridas gård. Köpte pinnar med belysning idag. 75 % på dom bara för att dom tillhörde julsortimentet. Men jag tycker då inte alls dom är speciellt juliga. Dom är ju bruna med en glasvas. Lr vad tycker ni? Har kostat 399 kr styck och jag köpte två stycken för 200 kr. Köpte dom till salongen och dom blev riktigt fina i dom stora fönsterna! Passade så fint till min kassadisk :)



Kommentarer
Postat av: Caroline - mamma till Tino

Näe inte va dom julig & ja tror de vart skit bra på salongen me dom , måste kika in lite då & då å se förändringarna du gör :)

2010-01-21 @ 10:33:53
URL: http://tinosmamma.blogg.se/
Postat av: Anonym

Oh vilka fina! Var köpte du dom? Kan tänka mig att de blev fina på salongen :) På onsdag kommer jag, äntligen! Det går gå fort med utväxten på slutklämmen så fy vad jag längtas! hehe! Puss

2010-01-21 @ 19:22:22
Postat av: Anonym

Jag har nästan sånadär i mitt tvrum året runt, jag tycker dom är mysig å inte nå julig :)

2010-01-21 @ 21:47:38
URL: http://irene.blogg.se/
Postat av: elisabeth

Dom e ju skit snygga!!!! passar kankon.

2010-01-24 @ 09:32:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0