Min första dag

Min första dag som egen företagare gick bra! Det har ringt och kommit in mer folk än vad jag förväntat mig :)
Jätte kul!
Är ju såklart lite ovant och rörigt. Hittar inga grejer och mycket som man kommer på som fattas. Men det är ju bra att man kan känna efter så man märker vad man saknar.
Tänkte att jag skulle hinna så mycket igår på salongen...rensa och dona eftersom man hade relativt lugnt! Men det hann jag inte och det är ju iofs jätte kul :) Att jag haft så fullt upp att jag inte hunnit annat!
Igår fick jag hem lite varor så idag ska jag prova en ny färg på mamma! Hoppas jag gillar den! Låter bra ialf. Ammoniak fri också och det är bra för min känsliga näsa :) och för kunder som är väldigt känsliga såklart. Vi får se!

Fick ner kassa disken igår kväll. Kändes väldigt skönt att få dit någonting jag gillar, haha!
Kan ju inte säga att jag trivs där i det skicket det är nu. Men det kommer att bli superbra.
Ringde alfta-edsbyn idag ang. tapeter men gubben jag skulle prata med var ledig, åter torsdag. Så jag får prova då igen! Nekar dom mig så vet jag inte vad. Det kan dom bara inte!

Sammanfattningsvis så har jag njutit av den första dagen :) Blir alldeles sprallig i kroppen när telefonen ringer! Blir så glad att folk gillar det man gör :)
Nu ska jag åka till jobbet! Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Emelie Pehrers

Kul Anna. På fredag kommer jag också. :) Kul och få se hur du har det i din nya salong. :)Jag Längtar till fredag. (Se hur du har de och snygga till mitt hår. :P )

2010-01-05 @ 18:08:08
Postat av: Sara

Vad kul:-)

2010-01-05 @ 22:16:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0