Spänningar

Har haft en lite jobbig dag. Massa spänningar som man samlat på sig. Man har ju grubblat så mycket sen man startade salongen på hur det ska gå, klarar jag det här, tänk om jag inte får några kunder o.s.v.
Så nu är glaset fullt och det rinner över. Det vill bara ut!

Och jag är oerhört trött i vanliga fall också när jag jobbat. Man har ett så psykiskt krävande jobb. Man går in för det till 100 % för man vill ju verkligen att kunden ska gå därifrån nöjd. Ni vet ju själva hur viktigt håret faktist är. Man ger allt så man är helt utpumpad när man kommer hem. Men jag älskar ju det jag gör och när man ser hur glad och tacksam en kund blir så är det så himla roligt!
Jag skulle ALDRIG klarat det här utan min pappa och utan jonas! Det är liksom dom som finns där hela tiden! Det är jag så himla tacksam över.

Det har hänt så mycket på en och samma gång. Inom ett halvår så har jag och jonas blivit husägare och jag egen företagare och driver en egen salong. Känns som att jag har lite rätt att vara överfull av tankar och funderingar.
Samtidigt som det såklart är super kul! Har haft många halv sömnlösa nätter för jag grubblat så mycket och nu när det faktist rullar på så pass bra som de gör så hoppas jag att jag ska kunna slappna av snart.

Nu är glaset tömt och imorgon är en ny dag! :)

Kommentarer
Postat av: Jonas

Jag är stolt över dig älskling, mycket stolt.

2010-03-25 @ 00:19:37
Postat av: Sara

Du är så duktig!

2010-03-25 @ 07:55:12
URL: http://saraanner.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Du är grym Anna!!

2010-03-25 @ 09:08:19
Postat av: Lillevi

Men lilla gumman....de här fixar du ju galant försök att få dig lite extra sömn så ska du se att de gör susen....kram till bästa frissan min:)

2010-03-25 @ 21:29:26
Postat av: Evelina

Jag är så imponerad på dig min vän, det ska du veta! Du är värd all framgång! Och jag måste vara din nöjdaste kund, fan vad jag är snygg i håret nu! Haha! Puss

2010-03-25 @ 22:29:46
URL: http://evelinaladanges.blogg.se/
Postat av: Nathalie

du är verkligen duktig! :)<3

2010-03-28 @ 19:35:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0