Hösten är här

Ja, nu är hösten verkligen här. Härlig på sitt sätt men mörkret känns tungt.
Ialf så blir man ju lite skrivarsugen så här på hösten så jag gör ett försök med bloggen igen.
Just nu sitter jag hemma. Har haft en jobbig natt, åkt på förkylning jag med som alla andra. Måånga som är sjuka nu. Igår var en tuff dag men tog mig igenom den med alvedon. Idag däremot tänkte jag försöka att vara hemma. Alla har vi väl rätt till att vara sjuk? Även om jag får dåligt samvete och det är inte alls lätt att lyckas klämma in kunderna någon annan dag. STOR nackdel med att vara frisör och egen företagare. Sådana dagar önskar man att man typ stod på sp, ringa ett samtal för att sjukanmäla sig...klart!
Men en dag med fullkomlig avkoppling och vilan gör nog susen och jag blir en friskare och gladare människa och frisör. Man får väl se det från den sidan. Hoppas att mina fina kunder har den förståelsen. Jag är ju faktiskt inte mer än människa jag heller..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0